dinsdag 24 mei 2016

KCW May 2016: Cloud 9 rimpelrokje


Zondag gingen we naar het geweldige initiatief 2nd Handmade georganiseerd door een groep fantastische madammen. Lees meer op haar blog voor een volledig verslag. 


Lilyenwoody_shop, mijn IG tweedehands winkeltje, had ook 3 hello fresh boxen vol gelabbelde kleding klaar voor de verkoop. En als er veel verkocht werd, dan was er plaats voor nieuwe stuks :-)) Net op tijd voor de kids clothes week. Naaien jullie mee?


Ik maakte een eenvoudig rimpelrokje met een onweerstaanbare voile van Cloud 9. Tijdens een eerder bezoek aan Gent spotte ik deze heerlijke stof bij De Stoffenkamer. Ik kreeg ze maar niet uit mijn hoofd, kopen dus!


Tweemaal de stofbreedte werd gerimpeld en aan een roos-gouden glitter elastiek gestikt. Klaar in een uurtje en wat een vrolijk resultaat. Lila kreeg heel wat leuke complimentjes op 2nd Handmade, maar haar rokje is voorlopig nog niet te koop ;-)


We profiteerden maximaal van ons dagje Gent en tussen de buien door leefden de kinderen zich uit aan de Blaarmeersen. Helemaal verlaten door het regenachtige weer, maar dat kon voor Lila de pret zeker niet bederven.


Stof: Cloud 9 voile yucca multistem dots bij De Stoffenkamer
Patroon: 2x de stofbreedte gerimpeld
Glitter elastiek: Veritas


22 opmerkingen:

  1. Ik blijf toch ook grote fan van die rimpelrokjes en deze is zo vrolijk. Perfect voor een vrolijke meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOO Ik wil ook een klein rokje naaien. Zalig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooozooomooi!!! is het echt zo simpel om te maken? Moet mij daar toch dringend eens aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja echt een mooi stofje ... en alles past zo mooi samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die voile krijg ook ik niet uit mijn hoofd, ik weet dus wat te doen! En verder ben ik ontzettend benieuwd naar wat je kocht of hoeveel je verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook vooral benieuwd hoeveel ik verkocht. Hoop dat het meer is dan dat ik kocht :-))

      Verwijderen
  6. Zo lief...meer moet dat niet zijn he! Een heel mooi rimpelrokje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die stof is inderdaad heel mooi. Ik geloof graag dat jullie veel complimenten kregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooooo mooi!! Dat stofje had ik ook al in m'n hoofd,niet is onweerstaanbaar!! Ik doe noet mee aan KCW al had ik me voorgenomen dit jaar zeker mee te doen... Helaas verhuisd, naaimachine nog niet hoer, dus zal het niet gaan. Ik hoop op de najaarseditie :-) maar ik geniet wel van alles wat ik nu zie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben fan van de stof en nog meer fan van deze outfit!!
    Gaat ze veel plezier aan beleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo fijn hè dat je op zulke korte tijd zoiets moois vanonder je machine kan toveren. (Pas ook zo'n rokje met glitterelastiek gemaakt. Voor de non-believers: dit gaat echt heeeeeel snel.)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi! Ik was al helemaal verliefd op het rokje toen ik haar zag lopen op de 2nd handmade. ^^ Mooie combinatie ook met de rest van haar outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo tof! Ineens een dagje weg ervan gemaakt. Ik kon er niet bij zijn, het was de moeite precies! Je kleine meid straalde alvast in haar schattige rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben gek op kleurtjes! Deze vind ik dus waarlijk fantastisch! Spijtig dat ik niet naar 2handmade kon omdat ik moest werken...
    Wikkelgatjes(eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier werden de laatste tijd ook aan de lopende band dergelijke rokjes genaaid... Zo weinig werk, zoveel resultaat! Dat stofje is idd prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Knap! Heel tof outfitje! Het plaatje klopt :-)

    BeantwoordenVerwijderen