zaterdag 22 oktober 2016

Sportief of zwier?



Binnenkort gaat de 2de editie van Bloggers for life van start en ook Lily & Woody doet weer mee! Iedereen kan trouwens mee naaien met de sew-alongs bij Sarah!


Kleine meisjesgerief naaien is volgens mij, waar ik het beste in ben, dus daar ga ik weerom voor. Natuurlijk wil ik zoveel mogelijk centjes inzamelen voor het goede doel en daarom een korte poll op mijn Facebook pagina. Welke jurk zou jullie kleine meisje het liefste winnen: een sportieve jurk (Candy met lange mouwen, simpele sweaterjurk,...) of een zwierjurk (Tinny, Ileana,...)? In de herfstvakantie begin ik er aan, dus laat het mij zeker weten op Facebook!


Om wat op te warmen naaide ik voor de dochter een simple sweaterjurk in de allerzachtste konijntjes sweat. Ik verlengde eenvoudigweg het Wolf patroon dat al geknipt klaar lag. Duidelijk aan de korte kant, maar met een legging eronder kan deze weer prima dienst doen op de turnles-schooldagen ;-)


Patroon: Wolf van Zonen 09 verlengd
Legging: Zara

9 opmerkingen:

  1. en zo gezellig dat het jurkje eruit ziet ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die konijntjesstof is zo leuk! En binnenkort is dat gewoon een hippe sweater :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig! Verder sluit ik me volledig aan bij Eva :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk seg! Ik zou gaan voor sportief, maar mijn dochter waarschijnlijk resoluut voor zwier :D Als je een Tiny maakt, zou je er misschien een vestje en broekkousen bij kunnen doen, dat zag ik vorig jaar ook bij BFL en dat geeft toch zo net dat ietsje extra, zo'n setje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Super stofje he...ligt hier ook nog klaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och, zo tof! Dat stofje is super-cute, en de legging past er perfect bij. Geen meisjes hier, maar wel benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben er zeker van dat het iets supercute zal worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sportief of met zwier, die dochter van jou komt precies altijd 'gelijk uit een doosje' :-)

    BeantwoordenVerwijderen