vrijdag 2 december 2016

All seasons in one day


Het aftellen is echt begonnen! Binnen minder dan 14 dagen zal de temperatuur voor ons met minstens 30 graden stijgen... Wij zijn al een jaar aan het plannen en uitkijken en nu komt onze reis naar Namibië eindelijk dichtbij!


Zomer- en feestkledij om kerst en nieuw daar te vieren staan nu hoog op mijn to sew lijstje. Ik begon voor Lila met de luchtige Ibiza blouse. Dit patroontje ontvang je gratis, wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief van Ikatee couture.


De muntkleurige franjeband kocht ik op naaiweekend bij Bellelien zonder doel voor ogen. Te leuk om te laten liggen en het perfecte, speelse detail voor dit bloesje.


De rug veranderde ik aan naar het voorbeeld van de Marjorque blouse, eveneens een patroon van Ikatee couture.


Een eenvoudig 2-lagig rimpelrokje in een feestelijk glitterstofje van Mondepot maakte de outfit klaar voor zomerse feestdagen! 


Lila kan alleen maar niet begrijpen waarom ze haar leuke regenlaarsjes niet mag meenemen naar Afrika :-)) De kleur past toch zo mooi bij mijn kleertjes, mama!!!


Patronen: Ibiza/Marjorque blouse - Ikatee couture
Stof: Nani Iro - Miss Matatabi
Glitter viscose van MAAN - Mondepot
Koraalkleurige Bergstein laarsjes - Annapops

6 opmerkingen:

  1. haha, het zijn dan ook wel mooie laarsjes eh :) En veel plezier op reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! De reis wordt een avontuur met die kids van ons :-)

      Verwijderen
  2. Die franjes zijn supertof! Het lijkt mij wat gek, kerst vieren in de zomer, maar alvast beter dan kerst vieren in de blok ;) Goeie reis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Voor ons ook de eerste zomerse kerst... Veel succes met de blok!

      Verwijderen
  3. Geniet ervan, dat gaat daar zooooo tof zijn, ik garandeer het! Leuke outfit ook, echt op haar lijfje geschreven 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel! We kijken er ook zoo hard naar uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen