woensdag 28 december 2016

Cosi ice cream swimsuit


Al meer dan 2000 km hebben we gereden op ongeveer 2 weken tijd door het hete Zuiden van Namibië. Elke dag een verfrissende duik is dan ook zeer welkom. Mijn kindjes zijn echte waterratjes en ik maak toevallig heel graag zwemgerief!


Ik maakte voor de tweede maal een Cosi swimsuit voor Lila en deze keer koos ik voor foezels aan de pijpen en wederom een striklint rond de hals. Met dit patroon van Sewpony kan je eindeloos combineren.


De leuke ijsjesprint is er ééntje van Spoonflower en werd gedrukt op sport lycra stof. Ik kocht het vorige zomer al tijdens de fat quarter sale. Eén fat quarter is net voldoende voor een badpak maatje 3 jaar en dan was mijn lapje echt volledig opgebruikt.


Lila geniet hier zo hard van haar dagelijkse plons met of zonder flamingo :-)


Patroon: Cosi swimsuit - Sewpony
Stof: Sport Lycra - Spoonflower



13 opmerkingen:

  1. Gij gaat ver seg om een mooi decor te hebben voor uw foto's! Leuk badpakje. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, alles voor de blog :-p Plannen maken en naaien voor de reis is al een deel van het plezier, he.

      Verwijderen
  2. Ooh these are so sweet! I went to Namibia many years ago!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! If you have any travel tips, let us know!

      Verwijderen
  3. Ha ha, zo zomers het bij jullie is, zo mistig en koud het hier is ... dan maar genieten van de huiselijke gezelligheid!
    Fijne reis verder! Het badpakje met meisje is zo CUTE!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelooflijk dat dit op hetzelfde moment gepost is, teerwijl wij hier in de kou zitten. Heerlijk om zomergerief te zien passeren in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo zomerse foto's te zien bij dit koude weer hier. Kan ik al een beetje wegdromen voor de komende zomer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fun print :) Hope your little swimmer will enjoy her new swimmers :)

    BeantwoordenVerwijderen