zondag 11 december 2016

Lila 3 jaar


Op 7 december werd Lila 3 jaar en gisteren vierden we haar feestje. Wat is mijn prinsesje groot geworden sinds ze in september startte op school. Letterlijk en figuurlijk, want ze meet nu precies 1 meter!


Voor haar verjaardagsjurk haalde ik het prachtige stofje van MAAN uit de kast gekocht bij Mondepot. Ik maakte er een eenvoudige Tinny jurk mee met lange mouwen en een speciaal kraagje. Ik werd verliefd op het kraagje na het zien van haar Petite Couture creatie.


Voor de rok rimpelde ik 2 maal de stofbreedte voor extra veel zwier. Ze stof is heel fijn en valt zo soepel, dat 3 of 4 keer de stofbreedte misschien ook had gekund.


De print kan met zoveel kleuren gecombineerd worden, maar is vrij druk dus hielden we het sober met roze, bruin en glitter. De verenkroon vond ik bij Veritas en ze is er dol op!


Patroon: Tinny dress - Straight Grain
Stof: MAAN - Mondepot
Cardigan: Fred & Ginger
Feestdecoratie: AliExpress


De jurk was op tijd klaar voor een winterse fotoshoot met Emilie Bonjé. Haar inspirerende beelden wou ik u toch niet onthouden <3


16 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je mooie meisje. Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hannes schoentjes passen haar al of wat? Wauw! Echt een grote dame :) Hieperdepiep, mooie Lila!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De schoentjes zijn nog een maatje te groot, maar perfect als fotoshoot schoenen :-) Ze passen echt bij elke outfit!

      Verwijderen
  3. Proficiat met de jarige! Dit vind ik echt een mooie combinatie terwijl ik normaal geen fan ben van drukke prints.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opnieuw erg mooi. Die kleine meid straalt elke keer. Schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh! helemaal verliefd! De stof wordt hier ook bewaard voor een speciale gelegenheid! Het kleedje is echt supermooi! En die foto's van Emilie Bonjé... Om je leven lang te koesteren, zo schoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi! En heerlijke foto's!
    Wat een grote meid al. Ze is Flor los voorbij gestoken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie grote meid in een prachtige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hip hip hoeraaaa!!! wat een prachtige jurk en hetzelfde geldt voor de dochter! en prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige jurk en hiep hiep hoera :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, zo mooi en snoezig. Prachtige foto's. Hiep hiep hoera!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep hiep voor de jarige ... en voor de naaiende mama ! Prachtige jurk, alhoewel het kraagje zijn effect wat mist (op foto dan toch) door de print op de stof.

    BeantwoordenVerwijderen