vrijdag 20 januari 2017

Happy BirTheo


Happy BirTheo Sharon! Dankzij haar geweldig idee wordt vandaag een echte Theo dag!


De Theo voor mannen stond al lang op de naaiplanning, ik kocht het patroon kort na de lancering. De prachtige Liberty stof vond ik samen met MDH tijdens een dagje Londen. En toen gooiden een aantal andere deadlines en kinderprojecten roet in het eten. 


Isabelle en de andere gemotiveerde Theo maaksters gaven me zin om meteen na thuiskomst achter de naaimachine te kruipen. De vuile was van een maand Afrika, die wacht nog op mij dit weekend :-) 


Mijn eerste Theo met lange mouwen en klassieke mouwsplitten naaide verbazend vlot, maar dat kan ook niet anders met Sharons uitstekende handleiding. MDH vroeg een hemd zonder "tierlantijntjes" en ik hield me braafjes aan het plan tot ik aan de onderste knoop kwam... De paarse knoop naaide ik extra stevig vast, zodat deze zeker niet per ongeluk verloren kan gaan ;-)


Patroon: Theo voor mannen - Zonen 09
Stof: Liberty of Londen - Shaukat Londen


Tijd en licht ontbrak voor een "deftige" fotoshoot, dus u zal het moeten stellen met #reallife foto's. 


De Hello Fresh menu wordt hier 3 maal per week met veel liefde bereid door de kok van dienst.


Het eten was lekker en MDH is tevreden met zijn hemd! Sharon, ik wens nog een super fijne verjaardag!


Meer Theo's vind je hier:
Laurence - Marleen - Lies - Laura - An, Joke en Nele - Deborah - An en Helena - Sylvia - Jo - Sarah - Annick - Laurence

11 opmerkingen:

  1. Jij bent echt een supersneltrein ! Zo'n mooie Theo tevoorschijn toveren op zo'n recordtijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw! Ik vind die stof echt ge-wel-dig voor zo'n hemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw! Op zo'n korte tijd een pareltje tevoorschijn naaien! Ik doe het je niet na. De wasmand laten liggen... dat doe ik je gemakkelijker na ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een schoontje! Toffe stof voor een hemd. En hier ook Hello Fresh fans (ook bereid door de man).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt geweldig geslaagd! Ik ga me er toch ook eens aan zetten, aan dat mannenpatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een luxe: jij achter de naaimachine en meneer achter de potten! En met geslaagd resultaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! Volgens mij heb je die was pas binnen een paar maanden nodig, veel te koud nu 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is echt zo'n mooie volwassen Theo Sylvia! Ik hou erg van de Libertyprints voor Theo's. Er ligt hier ook nog een te verknippen L-stofje klaar en als ik dit zie, heb ik zin om er direct in te vliegen. Maar ik beloofde mezelf om nu eerst en eindelijk uitgebreid de tijd te nemen om jullie #happybirtheo blogposts te lezen en te pinnen. Dit was echt een heerlijke gebeuren voor mij. Dank je wel om samen met de andere dames voor zo'n fijn en warm verjaardagsfeest te zorgen. Het was genieten!

    BeantwoordenVerwijderen