maandag 27 februari 2017

Bobbinhood & Lena dress


Enkele weekends geleden hadden we een langverwachte date met alle Petite Couture Creators! Het werd een super namiddag met fijn gezelschap en lekker eten. Merci Laurence, nu ben ik verslaafd aan salted caramel ijs ;-) Als verrassing planden we voor Wendy zeefdrukken met het populaire setje van Bobbinhood


Marleen stond ons bij met haar expertise en in no time was onze eerste print een feit. Ik had veel gedoe en verfspatten verwacht, maar dat viel heel goed mee. Vrij snel en proper kan je zelf je eigen stoffen drukken. Ik ging de dag nadien thuis meteen ook aan de slag voor de dochter.


Wout kreeg een Mitch sweater met walvissen en hij was er blij mee, zoals je op de foto's kan zien. Voor Lila testte ik het nieuwe gratis Lena patroontje, dat vanaf vandaag beschikbaar is op de WenSJe blog. Het betreft een hip sweater jurkje met dropped shoulder en high low zoom. 


Vrij snel kwam ik tot de conclusie dat ik niet genoeg stof bedrukt had voor een jurkje en werd het dus een sweater. Het Lena patroon kan perfect als basis dienen voor een jurk, top of sweater en voor wie wil is er een optie om een omgekeerde stolpplooi toe te voegen op de rug. Ideaal vakantiegerief, deze sweaters!


Patronen: Lena dress en top van WenSJe
Mitch sweater uit La Maison Victor
Stoffen: Stof op zolder en Stitch & co
Zeefdrukken met Bobbinhood

11 opmerkingen:

  1. Super gaaf, ik ga er ook snel aan beginnen, aan dat zeefdrukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wanneer werden die twee zo groot? :o Heerlijk dat het zeefdrukken zo in de smaak viel, ik ga toch ooit eens overstag moeten gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik volg binnenkort ook een cursus zeefdrukken, je geeft me alvast inspiratie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die vogelprint is prachtig! Voorlopig deed ik nog niet mee aan de zeefdrukhype, maar je doet me serieus twijfelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie stoffen! Ik ben echt zo'n fan van de vogels! Gedurfde kleurencombinatie en heel erg geslaagd! :-) Jammer dat we die zeefdrukset en pompoms niet gewonnen hebben hé. ;-) En echt een coole versie van de Lena dress. Super bedankt nogmaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi. De ontwerpen zijn ook prachtig van je zeefdruk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow zo tof! Nog niet op de hoogte van deze 'hype', maar zojuist al verlekkerd op de site gekeken van Bobbin Hood. Dit wil ik ook, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo tof, allebei!
    Ik ging al bij de eerste 'batch' overstag om een zeefdruksetje te kopen, maar heb het nog altijd niet uitgeprobeerd. Het wordt hoog tijd!

    BeantwoordenVerwijderen