maandag 13 maart 2017

Butterfly top for spring


Tijdens een shopping dagje in Antwerpen vond ik bij Julija shop een speciaal zacht stofje met geborduurde bloemetjes. Onmogelijk om deze prachtige stof te laten liggen en ik zag net dat je nu 20% korting krijgt!


De eerste lentedagen gaven me zin om deze luchtige stof te verwerken tot een zomers topje. Ik koos voor een patroontje uit de oude doos uit één van de eerste edities van La Maison Victor zomer 2014.


De butterfly top werd enigszins aangepast voor mijn naaigemak.  Netjes bias maken van deze kreukelstof was onbegonnen werk, dus werd het gekochte zilveren bias. De blinde rits werd weggelaten en vervangen door hetzelfde zilveren striklint.


Het resultaat is een fijn topje, dat ongetwijfeld bij warme dagen de kast niet veel zal zien. Lila wou het al meteen aanhouden om naar de speeltuin te gaan en dan nog liefst gecombineerd met een zwierig rokje :-)


Patroon: Butterfly top - La Maison Victor


14 opmerkingen:

  1. Zo lief en zomers en mooi en zwierig en romantisch ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi. Ik heb hetzelfde patroon geknipt klaar liggen voor het naaiweekend ;')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Dat ziet er mij ideaal zomer gerief uit!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal af, deze outfit! Ik moet mijn LMV's ook eens uitpluizen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eenvoudig maar mooie outfit! Speelwaardig maar ook tof voor zomerse dagen! 🌞

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief! Die top staat hier ook al heel lang op het lijstje. En jij doet me er weer zin in krijgen. Ideaal voor zomerse dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ongelofelijk schattig. En tis toch een knappe madame he, jouw dochter 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig! ik hbe die LMV ook liggen :) ik zal ook eens op zoek moeten gaan naar een leuk stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Het staat haar heel mooi. Laat die zonnestralen maar gauw komen!

    BeantwoordenVerwijderen