dinsdag 28 maart 2017

Lama's voor Lila en verjaardags give-away part 3



De BLOS collectie staat voor Beer - Lama - Oog - Streep, het zijn de 4 nieuwe prints van About Blue Fabrics. De prints zijn weer prachtig en de super French Terry kwaliteit blijft een droom om te verwerken. Bambiblauw verrast ons met een nieuwe collectie en ik met deel 3 van de give-away.


In avant-première koos ik voor roos en lama's en dat viel hier meteen heel hard in de smaak. "Voor mij mama" zei haar lief stemmetje en ik zag haar bruine ogen stralen. Ik maakte wat Lila het liefste draagt, een jurkje natuurlijk!


Als basis vertrok ik van de Esmee jurk uit de laatste editie van de La Maison Victor. Het patroon is bedoeld voor geweven stoffen, dus ik ging voor een maatje kleiner in de breedte, namelijk 98, maar verlengde tot maat 110. De rits werd achterwege gelaten.


Drop waist jurkjes doen mij op één of andere manier aan tennisjurkjes denken. Om dit sportief effect te versterken voegde ik een polo sluiting en afgerond kraagje met witte paspel toe.


Tijdens de fotoshoot mocht er dan ook getennist worden met een zelfgemaakte pom pom in crèpe papier. 


Dolle pret! Zie hier mijn Kim Clijsters in spé in volle actie :-))


Vandaag is de derde en laatste dag van de verjaardags give-away. Ik geef een papieren Lila dress & jumpsuit patroon weg en nog net genoeg Lama stof om een Lila dress mee te maken! Lila's en Lama's zijn echt voor elkaar gemaakt ;-) 


Laat hier onder een reactie na en op 1 april maak ik alle winnaars van de 3 give-aways bekend op de Facebook van Lily & Woody


Stof: Lama French Terry - About Blue Frabrics
Patroon: Aangepaste Esmee jurk uit La Maison Victor maart - april 2017



67 opmerkingen:

  1. Verliefd op dit jurkje!! Wat is ie prachtig :) Polokraagjes zijn nieuw hier, dus eng..maar zo'n laag rokdeel ga ik écht onthouden! Supers

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi jurkje! Ik moet dat onthouden want ik vind het modelletje super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw zo mooi!
    Misschien wil mijn dochter wel gaan tennissen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh, wat vind ik dit wonderschoon! Je dochter is er beeldig mee. En dat zou de mijne ook zijn :-) Ik waag dus heel graag mijn kans, want wat een parel van een stofje én een patroon dat al veel te lang op mijn wishlist staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig jurkje maakte jij van deze Lama's ! En zo mooi in beeld gebracht !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig !!! Een schattig kleedje voor een lief meisje .
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik lees het graag: aanpassing hier, wat verandert daar; alsog het peanuts is :-). Het resultaat is keiknap!
    De Liladress staat hier op het verlanglijstje, het patroon met stof winnen zou dus de max zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kleedje !!
    En dat stofje wil ik wel winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi, zoals altijd. Ik geniet telkens weer van de mooie maaksels en schitterende foto's. Alleen al daarvoor een dikke dankjewel omdat ik mag meegenieten door ernaar te kijken.
    Ik doe heel graag mee want dat stofje en patroontje wil ik ook wel winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kleur staat haar ook weer fantastisch en leuk de styling met de pompon!! Ik die graag mee voor een lapje stof!
    Wikkelgatjes (eenhuisjeopdebuiten.wordpress.Com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a cute little dress :) The colour looks perfect on your little angel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik hoor een tutorial voor de polo kraag aankomen... zodat ik dat mooie jurkje ook kan maken! Maar met de Lila en de stof zou ik ook al blij zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zonen 09 heeft een heel goede gratis tutorial om een polosluiting toe te voegen ;-)

      Verwijderen
  13. prachtig, je wordt instant vrolijk van het prachtig jurkje en dito stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw! Met een dochter die elke ochtend met kledingwensen afkomt en een moeke dat kan naaien als de besten, willen wij ook wel meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een tof jurkje!
    Ook voor deze give-away waag ik graag mijn kans :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig mooi! Ik doe ook graag mee met de give away, instant zomergevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaaf! Ik zou mijn dochter ook graag net zo laten stralen in haar lama jurkje als jouw dochter hier doet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige jurk!Echt tof gemaakt.Ik doe graag mee aan je give away!Dan kan ik er een nichtje blij mee maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo mooi! Je dochtertje haar vrolijke gezichtje tovert telkens een glimlach op mijn mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De lach op haar gezichtje zegt alles :-)
    Mama heeft zwaar gescoord !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ow wat leuke stof! En een mooi modelletje, die jurk. Die wordt thuis ook wel gewaardeerd ;-) Ik doe graag mee met een gokje voor de stof en het leuke patroontje....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend. Geknipt voor mijn pluskleindochtertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt weer een prachtig plaatje! Helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe mee! Ben fan van de stof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo mooi. En ik doe graag mee met de give away. Dan kan ik voor ons kleinste zo een toffe lila maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OOh mooi! Ik hoop dat ik de give away win zodat ik een toffen Lila kan maken voor mijn kleine meid.
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat, jij hebt gewonnen! Stuur snel een mailtje met je gegevens!

      Verwijderen
  27. Wat een prachtige jurk, leuk met die verlaagde taille.
    Ook fan van het stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuk jurkje!! Give-away laat ik helaas voorbij gaan. Ze zijn al iets groter..

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi! Deze stof wil ik wel heel graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Supermooi stofje, supermooi stofje. Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig lama-stofje en patroontje ♡♡♡

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauw, ik reageerde net onder je Facebook bericht dat ik dit jurkje volledig na zou willen maken. En nu zie ik je winactie pas. Ik doe zelden mee met winacties maar deze zou ik echt graag winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. oooh zo prachtig! ik doe heel graag mee met de give-away, er loopt (of niet echt loopt ;-) ) vast wel nog ergens een kleintje rond dat ik kan verwennen met een lilajumpsuitje in dit prachtige stofje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi! En die lama's zijn geweldig, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Super leuk jurkje! Ik doe graag mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wauw, je laat het zo eenvoudig klinken: ik voegde een polokraagje toe... super mooie jurk! Ik doe ook graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De lama's zijn hier ook favoriet! Doe graag weer mee. Mooi drieluik zo ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  38. De lama's zijn hier ook favoriet! Doe graag weer mee. Mooi drieluik zo ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  39. De lama's zijn hier ook favoriet! Doe graag weer mee. Mooi drieluik zo ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heel erg mooi. Wat zou ik dat graag namaken, alleen geen idee hoe een polokraagje te maken. Wat zou het super zijn om met dat stofje en patronen aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Heel erg mooi. Wat zou ik dat graag namaken, alleen geen idee hoe een polokraagje te maken. Wat zou het super zijn om met dat stofje en patronen aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat straalt je dochter in een prachtig kleedje! En wat een vrolijk stofje! Ook mij dochtertje zou genieten van dat te gekke stofje! Hopelijk kunnen we er 'samen' wat moois van maken. ������������❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Zo mooi, en dat restje krijgt zeker een bestemming.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een leuk, tof en sportief kleedje! En zoals je zelf al zei: Lila en lama's gaan perfect samen. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Dat was een goed gedacht van mij, die polojurk, dat kan ik hier bewonderen! Wat staat ze er trouwens mooi mee, met die snoepkleurtjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel mooi! Helemaal verliefd op het stofje 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Superknap! Ik hou enorm van de kleurtjes van de lama's. Lila jumpsuit heb ik al wel, dus daar kan je misschien nog iemand anders blij mee maken? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtig zowel de stof als het jurkje.ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  49. De lama-stof is prachtig en dat Lila patroontje is heb ik nog niet, dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh, ik doe heel graag mee! Met twee meisjes in huis staat er altijd wel iemand klaar voor roze... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hoe leuk gevonden! :) Toffe stijl en mooie stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Door u jurkje te zien ben ik de stof ook gaan halen, met polokraagje super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Die avond bij Madeline zei Riet me dat ze de berenstof helemaal in mijn blog zag passen, maar nu ik jouw lamajurkje zie ben jij toch de winnaar. Dit stofje lijkt wel gemaakt voor de 'look & feel' van jouw blog!

    Je dochtertje staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Prachtig jurkje, prachtig stofje en prachtige dochter! Wat zou ik graag mijn schaar zetten in dat mooie stofje om er zo'n schattig salopetje mee te maken voor mijn dochtertje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Moh echt, hoe schattig is Lila hier! Zo'n prachtige foto's. Perfect kleedje voor die Lama's. De Lila jurk natuurlijk ook. Count me in bij die giveaway. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik ben helemaal fan van de lila dress, een heel lief en schattig jurkje. Het stofje en het patroon zouden dan hier ook goed van pas komen om te maken voor de dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  57. De extra tennis-details zijn helemaal geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wij kennen hier een klein meisje om supergelukkig te maken met zo'n schattig kleedje! Ze past in het rijtje : Lila - Lama - "Lili" (en nog veel grappiger haar mama is een echte Peru-fan) ... dat is vast geen toeval :-)

    BeantwoordenVerwijderen