zondag 2 april 2017

Magic suspender short



Na een hele reeks jurkjes - ik tel er al 6 geblogt in 2017! - kon Lila wel een shortje gebruiken. Ideaal speelgerief voor de vakantie!


Voor Wout maakte ik ooit een Pim van Zonen 09 in maatje 98 en ik haalde dit patroon terug van onder het stof. Met een kant en klaar patroon voorhanden, was dit shortje in een mum van tijd een feit.


Als extraatje voegde ik er suspender bretellen aan toe , geïnspireerd op het hippe suspender rokje, dat ik hier zag passeren.


De stof is een jeansstofje met lichte stretch en een kant print. Ik kocht het op de eerste editie van 2nd handmade van haar, als ik mij niet vergis.


Voor de foto's ging ze helemaal op in haar eigen magische feeënwereld. Gelukkig dragen feeën af en toe ook eens een shortje :-)


Vergeet niet te checken op de Facebook van Lily & Woody of jij één van de winnaars bent van de driedelige verjaardags give-away!


Patroon: Pim short - Zonen 09
Stof: gekocht op 2nd Hand Made
Magische feeënboot van Playmobil
T-shirt met ruffles - Zara


7 opmerkingen:

  1. oh ze staat toch echt met alles hé ;-) zalig trouwens om die gezichtsuitdrukkingen te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Die gaat hier in de smaak vallen, dus alvast gepind 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig! Bretellen zijn altijd leuk, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe schattig is dit! Ze staat echt goed met deze outfit. En complimenten voor de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen