woensdag 19 april 2017

Petite Couture Creator #4: Berlin Beat and Suzon mix


Voor mijn vierde Petite Couture creatie maakte ik met de heerlijk zachte french terry van Atelier Brunette een mix tussen het bomber patroon Berlin Beat uit het boek Urban Style en de ruffles van het Suzon shirt. Na de fotoshoot liep het mis, het volledige verhaal lees je op de blog van Petite Couture.


Stof: Twinkle rose french terry van Atelier Brunette - Petite Couture
Patronen: Berlin Beat - Urban Style by Eva Maria
            Suzon shirt - République Du Chiffon

8 opmerkingen:

  1. Oh, ik had net hetzelfde plan met die stof! Maar dan zonder de ruffles, misschien moet ik die nog wel toevoegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Die ruffels zijn helemaal mijn ding!
    En die versie met rits en zakjes vind ik zelfs nog mooier dan versie 1 ;-)

    BeantwoordenVerwijderen