donderdag 4 mei 2017

Golden Flo



In de hoop dat de zon binnenkort gaat schijnen op de vele zomerse party's die in aantocht zijn, maakte ik een feestelijke Flo jurk uit de laatste La Maison Victor. 


In de kast lag al veel te lang een goud gestreept stofje te blinken. Ik kocht het ooit bij Mondepot en het bleek net genoeg voor de jurk. 


Het lijfje van de jurk bestaat uit voor-, zij- en achterpanden, ideaal om te spelen met streepjes in verschillende richtingen. Ook zorgde ik dat de streepjes ter hoogte van de rok en de rits achteraan mooi doorlopen. 


Aan de decolleté voegde ik een ruffle toe, sorry ik kan het niet laten :-)) In plaats van de voorgestelde beha bandjes koos ik voor een halter striklint.



It's in the pocket, my party Flo!


Patroon: Flo jurk - La Maison Victor mei/juni 2017
Stof: Mondepot
Behang: Cole & Son palm jungle emerald, de nieuwe accentmuur in onze slaapkamer



17 opmerkingen:

  1. Deze is echt zo schoon! Je gaat stralen op de zomerse party's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, meest shiny outfit van het feest waarschijnlijk. Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig! Ik hoop dat de zon snel tevoorschijn komt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi! Jij staat echt met alles! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wahauw Sylvia, echt supermooi!!! Ik las op de fb groep heel wat problemen rond deze jurk. Heb jij iets voorgehad van bovenstuk en onderstuk die niet pasten of liep alles vlekkeloos ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De naden van de stolpplooien kwamen niet 100% overeen met de naden van het lijfje, maar ik heb het doen uitkomen ;-)

      Verwijderen
  7. Wauw, zoooo onggelofelijk mooi! Je staat er prachtig mee en brengt me weer wat naaigoesting bij om er zelf ook aan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat de zon maar schijnen! Prachtige feestoutfit! Het halteridee is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als dat niet prachtig is dan weet ik het ook niet meer
    supermooi en elegant

    BeantwoordenVerwijderen