woensdag 31 mei 2017

New Lily Balou fabrics @Mondepot tonight


Bij Mondepot zit ik steevast voor de computer als er nieuwe stofjes online komen. Vanavond om 20u is het weer zover, hou je klaar voor de huidige zomercollectie van Lily Balou! Vele hartjes voor deze geweldige jacquard!


Deze keer kreeg ik  van Katelijne in avant-première 2 stofjes van Lily Balou en ik ben er zo blij mee! Voor mijn meisje meisje werd het roze all the way en voor de zoon had ik nog een lapje Lily Balou van vorig seizoen (dat nog steeds beschikbaar is!) in de kast.


Ik maakte 2 Jules bombers van Ikatee couture, hun winter versies werden hier zoveel gedragen. De maat was nog steeds perfect, dus ik kon het patroon eenvoudig hergebruiken. Deze keer heb ik de bombers wel volledig gevoerd volgens de werkwijze van de Ole van Zonen 09


Sorry voor de fotospam! Voor een keer dat zowel dochter als zoon in the mood waren, dan maak ik er gebruik van! Verliefd op deze foto van mijn bijna 6 jarige zoon <3


De jacquard werd afgewerkt met blauwe boordstof en blauwe tricot voering van bij De Stoffenmadam in Vilvoorde. Een perfecte match met zijn blauwe ogen!


Op de stof staan vliegtuigen, dus even snel een vliegtuig uitbeelden :-)




Voor Lila gebruikte ik de fijne streepjes tricot van Lily Balou als boordstof en voering van de bomber. Met de overschot maakte ik nog een Milla pakje uit La Maison Victor. Het rokje werd wel aanzienlijk verlengd en het bijhorend shortje heb ik weggelaten.


Het ideale zomerkleedje voor hete dagen zoals afgelopen weekend! Al werden de foto's net voor de hittegolf getrokken aan het kanaal in Vilvoorde.


Het kleedje werd gepimpt met de vrolijke broches van Meri Meri, gekocht bij Renée in Bazaar trendlab. En ook haar eenhoorn ketting mocht niet ontbreken! Onze kleine styling queen weet wat ze wil :-)



Nog een #reallife foto om af te sluiten :-)



Stoffen: Lily Balou jacquard birds - vanavond bij Mondepot
Lily Balou roos/witte streepjes tricot - vanavond bij Mondepot
Patronen: Jules bomber - Ikatee Couture
Milla pakje - La Maison Victor jul/aug 2016
Accessoires: Meri Meri - Renée @Bazaar trendlab


11 opmerkingen:

  1. zalig mooie foto's! Geniet maar van je twee prachtige kindjes. Ook heel mooie bombers en leuk kleedje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, en dat maak jij allemaal zo maar even! Zo leuk die combi van vest en streepjes. Het bovenstuk doet me denken aan de Gloria-top van emmaenmona, die ik eerder deze week maakte. En die winter-versie had ik helemaal gemist. Toffe locatie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echte Sylvia-setjes, ik zou ze uit duizend herkennen! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volledig jouw stijl! Knap gedaan en leuke foto's! Ik heb hier ook zo'n aapjes dat op alles en nog wat klautert.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super setjes! En inderdaad, die blauwe ogen zal menig meisjeshart sneller doen slaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke setjes! Heerlijk traditioneel, roze voor meisjes en blauw voor jongens. Ze zien er om op te eten uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waw heel mooi! Ik was geen fan van de ss17-collectie maar wel in jouw creaties ��

    BeantwoordenVerwijderen