maandag 1 mei 2017

Underwater love



De liefde voor alle onderwaterdieren is hier nog steeds groot! Na de walwissen kozen we nu voor zeeschildpadden. De perfecte sweaterstof en bijpassende petrol boordstof vond ik bij Wild van Stof


De Mitch sweater uit La Maison Victor maakte ik al eerder, maar nog nooit met het driehoekje erbij. Ik vond het driehoekje over het algemeen groot uitvallen, dus koos ik voor een driehoek in maat 92 en een sweater in maat 122-128.


Eerlijk gezegd vind ik de driehoek nog steeds aan de grote kant en de afwerking met de zig zag steek kon beter. Iemand een tip voor een mooie siersteek, die de "recht uit de winkel afwerking" beter benadert? 


Voor de rest heel tevreden, na een uurtje naaien heeft de zoon weer een kledingstuk, waar hij veel plezier aan gaat beleven!


Stof: sweater en boordstof - Wild van Stof
Patroon: Mitch sweater - La Maison Victor sept/okt 2016


11 opmerkingen:

  1. De kleuren gaan je zoontje mooi. Mooie trui en leuke stof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi zeker ook met de broek. Waar heb je de broek vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! De short komt van Hema, wel van vorige zomer, ze tailleert groot.

      Verwijderen
  3. Wow wat een geweldig mooi stof!! En heerlijk altijd van die rapklaarprojectjeswaarveelplezieraantebeleven valt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei mooi! Ik had ook probleempjes met het driehoekje dus ook hier is de ultieme tip welkom ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een leuke trui in een super mooie blauw kleur! Staat hem super! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben fan van de subtiele print!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi! De kleuren zijn prachtig! Persoonlijk vind ik het driehoekje niet te groot, maar smaken verschillen. Ik zou denk ik doortikken met een honingraat steek?

    BeantwoordenVerwijderen