dinsdag 10 oktober 2017

Velvet fever


Voor de verandering post ik eens een interieur projectje tussendoor. De verbouwing van de living met installatie van een gashaard stond al jaren op onze wishlist.


Toevallig vond ik bij Renée, vroeger te vinden bij Bazaar trendlab en sinds kort solo te Grimbergen, 2 vintage zeteltjes. Ik droomde al van gezellig breien bij de haard in deze stoeltjes.


In september werden de grote werken eindelijk gestart, tijd om ook aan de make-over van de zeteltjes te beginen. Ik herbekleede ze met velvet of fluweel, een populaire stof, ook in kledingcollecties tegenwoordig.


Zie hierboven de voor foto. De foto's werden niet genomen in onze nog steeds onafgewerkte living, wel voor het behang in de slaapkamer. Zodra het plaatje helemaal klopt, hebt u nog een foto te goed op IG, met breipriemen en al ;-)


Vintage zeteltjes: Renée
Fluwelen zetelstof: Nostex
Harige kussens: Flying Tiger


7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze anders al perfect passen in de slaapkamer ook! Knap zeg, dat je dat zelf deed. Ik zou niet weten hoe daaraan te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supermooie zeteltjes! Ga je veel geniet van hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige zeteltjes waarin je hopelijk veel gaat in kunnen breien ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Ik ben ook fan van velvet! Een beetje nostalgie ook, ik weet nog dat mijn grootouders zo een volledig salon hadden. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo mooi Sylvia! Ik ben helemaal verliefd op u velvet zetels! Ik zie dat er daar 2 staan dus perfect om samen eens in te breien niet waar 😁

    BeantwoordenVerwijderen